poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Po mozolnej walce z szablonami powstaje pierwszy post na tym blogu, mimo iż powstał ponad tydzień temu. Nie mogłem zdecydować się co do wyglądu strony, aż w końcu uznałem, że nie szablon jest ważny, a treść :)

Blogi językowe obserwuję już od jakiegoś czasu, jednak niedawno w mojej głowie narodził się pomysł założenia własnego. Mam nadzieję, iż blog spełni moje oczekiwania i będzie działał na mnie motywująco i liczę także na Wasze opinie & sugestie - bo w końcu co dwie głowy to nie jedna! Miło by było, gdybyście dzielili się swoimi doświadczeniami w nauce języków obcych - niezależnie od tego czy jesteście samoukami jak ja czy też uczęszczacie do szkół językowych.

Na blogu pojawiać się będą głównie posty powiązane z językami obcymi których aktualnie się uczę - angielskim, hiszpańskim oraz niemieckim. Zamieszczone będą różne ciekawostki, które napotkałem na swojej drodze i którymi z chęcią się z Wami podzielę, moje metody uczenia się jako samouk oraz wszystko to, co wpadnie mi do głowy a będzie warte opublikowania tutaj.

To by było na tyle, pozdrawiam wszystkich!

1 komentarz:

  1. Kolejny blog językowy - super, rośniemy w siłę :D! Powodzenia na nowej drodze blogowania i dużo wytrwałości i motywacji do nauki!

    OdpowiedzUsuń